Tuesday, October 18, 2011

Ngada2 Make Up

Hari Jumaat ke hari Sabtu eyh aritu tak ingat tapi belah petang lah kakak saya ajak main mekap2..haha takder keje macam tu lah kami..


Mula2 dia tadah muka dia lah suruh saya mekap..


Sebab tak pakai tudung so kena kasik conteng sikit lah kan..haha..so make up lah kononnya dengan tools yang tah aper2..


Then jadiklah camni.....



Hihihi..buruk gamaknya..ni buat malu jer kalo K.Izan tengok nih malu sesajor..hahaha..jadikla kan mekap ala2 jer orang tak penah attend kelas mekap apa pun..:p..tools guna pun hada labo lotion, bb cream maybelline yang saya tak boleyh pakai, bedak miyami, lipgloss maybelline, eyeliner hypersharp maybelline,mascara hypercurl volum express maybelline n mac brow liner pasar malam punya..haha..


Main tenyeh jelah orang da tadah muka kan..kakak saya pun cam ok sikit la dengan prestasi make up saya dari sebelum ni macam hantu apa katanya..hak2..kebetulan Ciklat datang lepas tuh then Ciklat pun puji lawa mekap tuh..wakaka melawak pulak yer..so tak sempat kakak saya mekap saya sebab mendating dengan Ciklat..hehehe..kawan balik sekali sekala haruslah meronggeng..heee..

5 comments:

misya said...

hehehe ada bakat

ZianaRazali said...

yeker ada bakat k.sya?haha..bakat kerastangan camtulah tak lawo..huhu

Mama Gee said...

cun cun...lama2..bila dh selalu prektiss mesti jadi lebih menarik...

ZianaRazali said...

Mama..
cun ek?hehe..tq..nak praktis tu yang payah..tak cukup bahan lagi..huhu

Ardini Humaira said...

comey lotey^__^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...