Thursday, October 13, 2011

Makan Tengahari │ VOCHELLE ALMONDS


Ini makan tengahari saya harini..eh kekok pulak guna bahasa melayu..takper..saya kan anak melayu walaupun tak asli..:p..tengok harga dia mahalnyaaa..size besar 2 jari telunjuk jer(saya ukur)..:p:p



Sedapnya makan coklat!!terapi otak bolehla..kononnya nak terkeluar bijik mata ibarat sedapnyalah vochelle nih..huwa3..(padahal dekat sejam belum abis lagi 1 bar..maneh sangat!!!)



Oklah..jom makan sambil buat muka ayu, sopan dan juga santun..uwek..uwek..eh almond inside coklat tuh yang lebih sedap sebenarnya berbanding coklat itu sendiri!hehehe..mari habiskan ia sebelum cair.....



15 comments:

Mama Gee said...

huhuh takleh mama lunch makan manis2...nnti lebih lapar..biar tak makan langsung..or makan roti, sekot yg tak manis...

sedap ke cekelat tu?

Puan tia said...

hamboii lunch ..kemain cedap lagi 2..hehe

Myvitrd said...

kenyang ke makan coklat je ni.. hehehe

aNaYaNa said...

Mama Gee..
Sedaplah mama..nama lagi cekelat..hehehe..manis2 susu..:)

aNaYaNa said...

Puan Tia..
ahah..tu jer termampu makan arini..:p

aNaYaNa said...

Myvitrd..
x kenyang pung..mengidam sangat nak makan kira kenyanglah..haha

misya said...

sedapnya bal cikit

.ain. said...

jelesnye tgk mate die....

sweethOneY said...

makan cekelat je ?

~izan~ said...

lahai dik,coklat kita sama tp akak beli tak smpai berberapa minit tinggal bungkus je..anak2 akak ni mcm awak la,suka cekealat hehe

aNaYaNa said...

k.sya..
ambik banyak pun takper kak..:)

aNaYaNa said...

ain..
kenapa jelesnya?hehe..mata orang msia jer..kikiki

aNaYaNa said...

sweethOneY..
a'ah..mengidam..:p

aNaYaNa said...

k.izan..
haha..yeker kak?boleh geng la dengan fasya n arissa..:)

Anonymous said...

This is my first time pay a visit at here and i am really impressed to read all at one
place.

My website; anti cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...