Sunday, May 29, 2011

Mee Cambo..Kalau datang Kelantan rugi if tak cuba ni!



Korang kenal Mee Cambo?hehe..eksyen jer tanya kan..padahal sebagai rakyat Kelantan sejati semalam baruuuuu aku dapat makan jugak..haduuuu..syahdu weyh nak dapat mee cambo ni..


Ok kesimpulannya(takde intro terus kesimpulan..haha) mee ni sangat2 super duper sedap!waaaaa..menangis perut aku..tengok rupa pun da dapat agak kan..dia macam ala2 mee celup jugak la..tapi tetap tak sama rasanya..yang ni lebih funky kot..ahaxs!aku taktaw nak explen dah coz ianya sedap!dan ko tengok la lauk pauknya begitu..kalo mee celup ada daging,perut,or ayam macam tu..


Ok sebab2 aku baru dapat makan ni adalah mee cambo ni tak semua tempat ada..kat tempat aku takder..ini akak aku la semalam pergi Pengkalan Kubur n tapaukan pujaan kalbu aku ni..maklumla dah berkurun aku mengidam tak dapat2..huhu..so korang if come shopping to Pengkalan Kubur please cari MEE CAMBO eyhhhh dan nikmati kelazatannya..hikssss...:p

11 comments:

pena rozie said...

hi..hi..hi... selalu blk kelate tapi tak pernah rase lak. Ni mesti kene rase dulu.

Anonymous said...

a ah..sy pon x ajim dengar mee cambo..kt ne tu ade jual??

ZianaRazali said...

K.rozie...

aah kan..ramai tak tahu ni..kak rozie kena cuba nanti balik kalo tak nyesal..kih3..

ZianaRazali said...

mun'im...

dok mana tak ajem dgr?haha..specific name untuk kedai tak sure..tapi ni mostly ada kat Pengkalan Kubor,Pasir Mas..

Zie Madini said...

fav zie lah makan mee yg bersup gitu² taw ana. eee melior sudah :D

ZianaRazali said...

K.zie..

hahaha..meliur la sorang2,,kat sana takdek kan..kih3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

kuah dia sup ke? macam sodap jer.. gulp2!

shay1803 said...

Saya orang Tumpat, kalau balik kampung mesti pergi Pengkalan Kubor, cari hentian bas Pengkalan Kubor dekat dengan pintu masuk bebas cukai. Tanyalah orang kat situ, mana kedai mee cambo sedap, makan kat situ, kalau tapau macam kureng sedikit. OK.

ms.blank said...

sedap mee cambo neh..kawe pun bru tao..dekat jedok area t.merah ada so kedai yo..standard rego rm5..balik kg aitu 2x make..fuh..ala2 mee celop tapi bkn mee celop..satu family suke..

Anonymous said...

Admiring the hard work you put into your website and
in depth information you provide. It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same
out of date rehashed information. Great read!
I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.


Here is my web page: natural cellulite treatment

ainzhoney said...

pernah gak mkn yg dkat pengkln kubor tu... tp skrg ada 1 kedai baru buka kt roundabt wakaf baru, kalo x silap nama kedai tu nadia mee cambo.Erm, sedapppp....tmbah serbuk cili byk2. huh, meletop! tp skit sgt. baru suap 2,3 sudu tgk2 dah abih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...