Thursday, May 5, 2011

Nama jer kerani taip surat pun tak gheti..tsskkk

Aku baru jer pinis siapkan draft surat untuk adik bos ku..huhu..dia nak buat surat permohonan buka booth pameran di Uitm..so dia mintak aku tolong draftkan macamana nak buat..


Aku dengan terpinga2 bingungnya open la word nak menaip surat nih r..pikir punya pikir tak kua idea..google sana sini cari surat permohonan..haha..gila la..apa kejadahnya aku kerja admin tak ghegheti taip surat..adesss..




Dah bertahun ok aku tak buat kerja ni..sepanjang aku kerja kat sini surat menyurat bukan tugas aku..boss sendiri buat..hehe..bagusss takk?ada la sekali tu bos mintak aku buat n dia betul2 kan balik..ni nasib draft jer..melopong jugak aku..skrang ni dyorang takder pergi site..so tunggula nasib surat aku nanti..kui3..

5 comments:

Mama Gee said...

taip surat takpe lg..tp paling bercinta kalo kena taip minit mesyuarat...adolaaa makan hati!

ZianaRazali said...

Mama Gee :

Mama..hok tu takderla susah sebab minit mesyuarat sini format taha aper2..kih2..

Zie Madini said...

Hahahaha...samalah. if boss suroh buat formal letter..terkial² zie nk taip. dahlah in english...dan ayat plak nk yg ala² skema²..hahaha

ZianaRazali said...

K.zie :

tu ler pasal..tah aper2 tah skop kerja sendiri pun tak ghegheti..hikhik..

Chong Choy Ling said...

Hi there,

actually i want to draft a letter to apply booth also.
but i dunno how to start. i never write it before

Can you email a copy of your letter to me? chongchoyling@prupartner.com.my.

Really appreciate that... Thanks.

Chong.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...