Tuesday, May 3, 2011

Baiki helmet dengan hanya gam cap gajah!

Kesian kakak aku..entah keberapa kalinya helmet angkasawan dia punah ranah..helmet apollo tuh laa..cam mat rempit plak kakak aku suka nau helmet tuu..haha


Jadi disebabkan taknak mengabiskan duit semata2 untuk beli topi kepala lagi kakak aku decide nak
gam jer helmet beliau..mak aiihh..boleyh lekat ker gam cap gajah dengan besiii?Jadi aku la mangsa tukang beli gam cap gajah beharga RM3.80..



gam cap gajah..kain besepah belum berlipat..:p..penat baru balik kerja..ngeee..

Aku rasa gam macam ni lebih better dari yang 1 lagi yang kena picit2 badan dia baru keluar gam..sebab yang tu cepat bocor n kena tangan..ko taw jela gam cap gajah ni jenis menghakis kulit..jadi yang ini bagus..sebab bekasnya adalah keras dan plastik..



Gigih ok kakak aku dok tekan2 elmet tu nak bagi lekat..tapi eh kejap2 jatuh..last2 aku suruh dia ambik getah ikat tu soh lekat kat lubang skru pastu gam..haaah..memang jadi..terusla aku berlagak cakap hebaaattt jer aku!hahaha..khasiat susu ibu kata..


Dengan puas hati dan gembiranya kakak aku cakap dapat helmet balik dengan harga 3.80 jer..kalo tak beli baru dah melayang 38 ringgit..haha..menangis terseduu lah koo..so..sape2 ada helmet rosak..jemput la ambik petua nih yek..kui kui kui..:p



Dan inilah budak yang telah merosakkan helmet itu..suka betul main topi tu buat lawan2 perang2..hehe..usaid..usaid..





5 comments:

asfira aminuddin said...

haha. tahan ke gam tu babe?

ZianaRazali said...

entahlaa..kita tengokla sehari dua ni kalo takder musibah..hehehe..

azzey said...

kreatif gak ni kan. ...:)

ZianaRazali said...

haha..kreatif la kot sis..janji boley pakai..

Anonymous said...

Howdy I am so glad I found your blog, I really found you by mistake, while I was
researching on Google for something else, Regardless I am here now and
would just like to say thank you for a incredible post
and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don't have time to look over it all at the moment but I have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the great job.

Here is my homepage; home cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...