Tuesday, May 10, 2011

Terkunci staff lain dalam ofis

Cam biasa setiap hari kakak aku yang jemput aku bila balik..so dia sampai awal naik lepak2 dengan aku dulu..tunguu jam 5.30 baru blah...


Dah 5.30 aku siap2 tutup tingkap dekat pantry, switch off aircond, pc, cctv, n lampu semua..dah nak cepat2 turun ku rasakan tiada lagi orang di dalam..turun tangga tutup pintu n mangga grill..ok settle..terus stret away balik rumah..


Tengah senang lenang layan kueteow goreng sambil tengok tv tiba2 dapat call dari Anis(lelaki ok) hehe..

"Na..awak kunci saya kat dalam?saya ada kat dalam lagi ni..."


Hahahaha..terbahak aku..giler boleh tak sedar padahal kasut dia stiil ada n helmet dia pun ada kat tangga..adoiiii..sengaall jer aku..terpaksa pergi ofis balik bukak grill semata2..huhu..mujur tak jauh mana..lepas tu  dapat pesanan tak payah kunci la grill sebab dia selalu balik lambat..hiksss..manala ku tahuu..

Moral...buka mata luas2 lain kali!!!..hahaha..

3 comments:

Ayu Firzara said...

Hai...assalam...jom singgah butik...ada SALE dan GIVEAWAY! Pelbagai pakaian muslimah dan tudung.

http://firzaracollection.blogspot.com/

Redbloodsnow said...

wakakakaka wakakakaka. lawak lawakkkkkkk! camne ler terkunci manusia tueee. klo k.zie jd dia...sure buat muke bengang..wakakakaka :D

Myra Jay said...

heheee, ksianya terkunci.. kalau awai lg xpela, maunya dah lewat dia baru persan terkunci mau gelabah bewak ha ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...