Tuesday, May 31, 2011

Lelaki gila

Baru kejap tadi aku dapat call dari no tak diketahui..takde dalam list contact aku dan biasanya aku jarang nak jawab..tapi cam pelik bila tengok no macam no rumah 097 bla3 aku tak ingat henset aku mati bateri..jadi aku guess kot2 sedara2 aku ker call kan..


Aku jawab call tu dengar suara lelaki..ah sudah..(peminat la ni..kah3!)..tiba2..


"Hello.."

"Hello.."

"Ya Hello.."

"Hello..urm..Lan ada?" (bajet tepon umah nak tanya ada ke tak..coi!)

"Ah?Lan?Mana ada Lan..awak silap no ni"

"Eh..ye ker?no ni berapa yer?" (bengong padahal dia yang tekan tadi)

"0199 bla bla bla"

"A'ah..betul la nombor ni..dia silap bagi la ni..ni kat mana yer?"

"Ni kat pasir mas.."

"Oh..pasir mas yer..xperla..ganggu ker ni?"


Tuttt...tutttt..tutttt...talian mati..henset aku dah kong bateri..hahaha..padan muka kau!aku nak letak gitu jer takut sapa2 nak kenakan aku..kawan2 aku bukan leh kira sengalnya..tapi tu taw sangatlah jantan takder keje..Huhh..


Tu taktik lama la bang oii..mana dapat no aku tah la..selamat aku tak cas henset semalam..kui2..kalo tak melayan orang sengal macam tu..telefon pakai public gamaknya..gasakla..Ada lagi orang macam ni eyh..kesiann..sekarang ni macam2 cara nak bkenalan..apsal public ngan tekan rambang jugak ko pilih?????huhu..

10 comments:

Zaza said...

cuk2 ape nk jadi..

Zie Madini said...

hahahaha...baruuuu jek nk ngayat dia ek. alih² dh tuttt tuttt batery kong..kahkahkahkah.

padan muka..aharksss :P

Unknown said...

desperate sangat la tu..haha..
p/s:thanx visit knur ye dear ;)

ZianaRazali said...

zaza..

hehe..ntahla nak jadi apa..

ZianaRazali said...

K.zie..

hahhaa..tu la..memang padan muka pon..apa tah nak cal Lan tiba2 nak ngusha..nampak sangat..hehehe

ZianaRazali said...

K.nur..

hehehe..memang desperatos la tuh..tah paper..
sama2 k.nur..lawat kat blog jela xtaw mana rumah..hehe

Hanim Mahali said...

tak de kerjaan sungguh dia kol orang cenggitu...desperate sangat la tu...LOL

Myra Jay said...

Xsemapt ngayat dia, tp memang ler kan taktik camtu dah basi, org tak pakai dah silap2 no tpon segala kan :)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

boh layan jer..

Anonymous said...

Howdy this is kind of of off topic but I was wondering if blogs use
WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

Have a look at my web blog - new cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...