Tuesday, May 24, 2011

Tak sabar nak balik tengok Nora Atan..

Hahaha..aku dah bagi nama baru pulek dekat Nora Elena kegilaan ramai nih..pheewww..best betul citer nih..






Tengok blogger2 lain pun sakan menggilai cerita ni..wahhh..hebat tak hebat penangan Nora Elena ni..jalan cerita best..pelakon2 mantap..watak Eid tu pun memang curlas la Zul bawak..idup jer..sebelum ni tak nampak kehebatan dia dengan pakaian uniform tuuuuuu jer..kui3..


Pendapat peribadi aku..cerita yang digarap dari novel ni memang bestlah!macam trilogi cinta aritu pun sama penangannya..haih tak sabarrrrrr...LOL!

2 comments:

Cik Puan Zura said...

akak pun tgk cite ni...tapi x penuh...gangguan hero nak main game...tv 1 jer... huhu~~

err nape nora atan?

aNaYaNa said...

haha..kena beli lagi sebijik tivi kak..baru boleh layan puas2..

saja nora + seth tan(bapak nora elena panggil seth tan atan)..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...