Wednesday, May 4, 2011

Setiap kerja yang kita lakukan ingatlah Allah

Selamat pagi semua..hai ada yang sibuk bekerja..ada yang buat2 sibuk..macam aku ni haaaa..:p..tapi apa2 pun yang kita buat mulakanlah dengan lafaz basmalah..semoga setiap pekerjaan kita mendapat berkat dariNya..:)




Pagi ni malas nak singgah beli nasik sebab nak rushing..so menahan gastrik lah aku..huhu..kalo tak tahan sangat ku turun pegi kedai runcit bawah beli roti pun aci laa..korang bekfes aperr? :)

6 comments:

@e_da said...

akak bfast roti je...

Far8 budak baik said...

waaa..keje2 pun
sempat on..dasat..
haha ti pi ar mkn haha

aNaYaNa said...

k.aeda :

roti bulih diet dok..hehe..

aNaYaNa said...

Far8 budak baik :

takderla keje mana kalo gini gayanya..hehe..yerr..kalo lapa sgt baru menggagau carik makan..:P

Miza Yusof said...

salam ana, ni jawapan untuk pertanyaan ana macam mana nak buat warna hitan sebelah gambar :


Yang tu Ana tengok dekat Photoscape. Klik dekat FILTER - VIGNETTING - lepas tu pilih jenis mana yang Ana nak.

Kalau tak faham tanya eh, nanti Miza ajarkan :)

aNaYaNa said...

Miza Yusof :

owhh..thankss miza..nt yna cuba tgok balik..tak geghti nak buat..tgok org buat lwa jer..cam gmb miza tuu..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...