Wednesday, May 4, 2011

Perhatian kepada budak2 praktikal kalo nak praktikal tak payahla bawak mak pak!

Just now baru jer balik a family yang datang untuk tanya about anak dyorang yang bakal masuk praktikal kat ofis ni on 15 May nih..Aku tengah hot berasap berkepul2 nih sebenarnya..dahla bos baru jer keluar..nak kena handle orang yang huk alooorr ni..haihh..




Ok perkara pertama aku nak merungut..ofis aku ni kat tingkat atas..jadi ada tangga laa..dah kat ofis ni kena la buang kasut kat tangga..boleh dyorang men sesedap rasa jer naik tak shoes off..aku pun sohla buang kasut eh boleh pulak kata takder tulis pun tanggal kasut kat bawah lenkali tulis baru orang tanggal..eeeeee...lempang jugak pakcik ni..kasut aku tercongok kat bawah ko buta ke haper????


Ok ada pakcik, makcik n anak dia..bila aku tanya upenyer budak yang nak buat praktikal kat sini..aku dah senyum sumbing dah..aritu dah datang sorang mak budak praktikal nak tengok suasana kerja n cari umah sewa..ni sorang lagi..bos pun dah cakap kalo datang bawak family macam ni memang takder gaya la nak buat kerja site n belajar itu ini..budak tu pun lembik semacam jer aku tengok..haha..sah2 anak manja..nyampah ok tak independent..rilex r..


Dulu kawan aku rilex jer ulang alik besut ke kb..sejam ko amik masa..subuh2 lagi dah turun..ni dok kb jer..pastu takmo ulang2 alik nek jambatan lah apa lah..bapaknya nye eh yang lebih..weiiiii..aku memang takle blah..mak pak memang nampak macam orang ada2 sebab tu la nak act jer..weiii..nak praktikal ni macam kerja la..takkan kerja nak kena datang survey bawak mak pak dulu???huhu..


Siyes aku emo..walaupun ni bukan ofis aku..tapi macam tak sesuai la nak praktikal macam tu..tak silap aku 6 orang semua student praktikal yang akan masuk..yang 4 lagi rilex jer..pandai2 la cari tempat kalo rasa jauh..survey kot mudah ker mana2..kalo nak datang tanya, datang sorang tak boleh ke dik oiiiiii..sungguhla tak jantan ok!




Dahla..boring ok cakap pasal orang2 macam ni..tapi sebab geram ngan mak pak yang act tuh terus laju aku menaip...huuuuuhuuu..sori uols..i tak garang k..geram jerrrrrr...:p

6 comments:

Anonymous said...

hehehe...budak2 skng ni manje tak b'tempat.....lagi pown parents yg wat deme jadi mcm tu...huhuhu


jom join GA nika...

ZianaRazali said...

nikaviolet :

tuh la pasal..tak independent langsung kan..geraaammm jer..hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

alamak takutla akak nak praktikal kat situ.. ada cik adik garang hehe

ZianaRazali said...

K.ila :

hahaha..taw takoott..:p

Myra Jay said...

Sabar ye Yana.. xsangka ada gak camtu ek, padahal bila praktikal nie maksudnya dah besaq pnjang, tp masih mak pak buat kptusan..

ZianaRazali said...

Myra Jay :

itu namanya kurang ketulenan..hhehee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...