Sunday, May 15, 2011

Pertama kali cuba dah rasa sedap!

Aiskrim Moo Walls ok!serius sedap!alorr..pestime aku makan..kecian aku..sebelum ni takderla pulak teringin nak cuba eskrim tuu..sebab lately nih aku lebih suka menghadam Fruitare yeay!sumpah hok tu pun sedap gila7!hehehe..



Kisahnya aku rasa nak minum milo beng(ais) tapi malas nak melangkah ke kedai makan..jadi ke kedai runcit saja..belek peti eskrimm..terus rasa nak cubo moo..teringin nak makan manis2 sebenarnya..and sumpah korang weyh..sedapnya perfect!:p..kalo korang penggemar eskrim mesti kata sama macam aku jugak kan?yang tak suka tu..sila la suka..tak salah cuba kaann..yang penting ada calcium..yerla lembu kata..:p




Seminggu sekali jer ku makan eskrim..nanti gigi wosak!..=P

1 comment:

Cik Puan Zura said...

ini aiskrim memang sedap....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...