Tuesday, November 1, 2011

11111

Apa itu?no plate kereta yang mahal kah?hihihi..mestilah tidak..


Baru tersedar lah harini dah masuk bulan November?ish2..caner boleh tak perasan nih?hehe..khayal..
Hoii dah nak abes tahun lah..tak ada apa pun yang best lah tahun nih..:(


Harap2 tak ada yang lagi tak best lah yang akan berlaku selepas semua yang tak best2 nih..feeeenaatttt dah!tuh jerla nak taip..takder idea lah..sebab dapat tahu cuti raya 2 hari jer?cissss!pesal last year seminggu?arghhh stress!!hahaha..

12 comments:

Iffah Afeefah said...

cntikkn no tu wink3

aNaYaNa said...

a'ah..tapi sekadar cantik jela..hehe..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

akak tak tambah cuti pun.. hari selasa ada meting..

Cik Bambam said...

skjp jek dah akhir thn kann!!

eh yana.. CB dah receive!! thank you! chantekk sgt! nnt CB wat entry.. ngehehehhe..

Amy Syaquena said...

amy nak tunggu no 131313 hehe..ada ke :)

wahida said...

salam dear...

u menang teka GA aku hari tu...nnt email alamat, nama dan no fon kat sini yer..

arel_121205@yahoo.com

tahniah!

BeloG MTT said...

Tahun ni masa terasa cepat berlalu kann.. Tak lama lagi nak 2012 ! :)

Mamaleesya said...

tarikh cantik tu...kalo 11.11.11 lagi cun

aNaYaNa said...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF)
k.ila..
akak lagila semput cuti kan..jumaat keje lagi..hehe..selamat bermeeting..


Cik Bambam..
yup..masa berlalu tanpaku menyedari..ekekeke..owh da received eyh?maluwnyeeeee..hi3..

aNaYaNa said...

Amy Syaquena..
haha tak mungkin ada lah yang tuh..



wahida..
akak!!terharuuu..hehe..tak sangka pulak menang..dah tlupa pun..hi3..TQ!

aNaYaNa said...

BeloG MTT..
Tu lah..dah kena bukak diari baru..heee:)



Mamaleesya..
a'ah..ramai yang nak nikah tarikh tuh..:)

Anonymous said...

constantly i used to read smaller content which as well clear their motive, and that is also happening
with this piece of writing which I am reading at this time.



Feel free to surf to my blog post - cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...