Wednesday, November 2, 2011

Panggilan Dari Emak Ku..

Adik balik pukul berapo hari ni?

Pukul 5.30 la supo skalo..bakpo ma?

Dop..ma nok ajok g beli lauk kat Serdang nu..rasa malas pulok nak masok..beli ike bawal tadi tapi taktaw nak wat gapo..

Hor..tak polah tunggu ore balik pahni lah..pahtu kito g lah..

Poso kor hari ni?

Hor poso..kor dia tutup dah kalu g lambat2?

Dopla takut dan ngorib la..

Doplah..dan eyh kito g..

Hor takpolah gitu gak..



Conversation between supermom n her superkid..hahaha..ada gak time ma blurr nak masak apa..kikiki..dia risau la tu sebab saya puasa nanti tengok anak dia nak makan apa jer lah..hehe..ma..ma..kantoi dah panggil adik kan..heeeeeeeeeee..malluw!


K nak balik takut lambat..heee..tata!

8 comments:

Iffah Afeefah said...

lme nk memahamkan maksud ayat wakaka

aNaYaNa said...

haha..xfaham eyh iffah..heee..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

serdang kat mana ne??

aNaYaNa said...

ahah serdang kelantan la kak..ekekeke..

wahida said...

wow!! bawal feveret aku...kalau aku, aku masak sos...sedap weh...

aNaYaNa said...

ahah..yna pun suka kak..tapi ma malas nak masak la haritu dah boring..ekeke..kalo ikut anak dia tahu makan telur jer..heeee

haslina said...

huhu. serdang kelantan yea. ingatkan serdang kat KL.

misya said...

panggilan "adik"tu yg cute,hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...