Wednesday, November 16, 2011

Musnah Semuanya..

Ya Allah..susah yang amat nak menaip entry nih k.e.n.a.p.a???


Hurmm..


Saya susah hati nih sebenar2nya....sebab..

1- memory card saya dah kena format..so hilang semua gambar, video dan kenangan2 sayaaaa...aaaaaa..!!!dahla memory asal tiba2 terlock..camaner nak unlock balik ah?tensii jer..

2- semalam saya buat pancake dengan sos coklat..tapi tak menjadi macam yang orang lain buat lah..maksud saya rupa..dari segi rasa kakak saya kata dah sedap cuma sedikit keras..ntah saya pun tak pasti pancake yang orang dok buat tuh cmaner sebab tak pernah rasa..padahal kalo lempeng dulu2 menu breakfast lah tuu..haha..


Ok tuh aje perkara yang buat saya sedih(kononnyalah..)..padahal taklah sedih mana pun..hehe..banyakkkk perkara fikir..tapi boleh tak nak mintak kepala hotak nih usahlah dok pikir benda remeh temeh??heyy..nak salahkan siapa ntah..haha..

10 comments:

EnciK AxixOu said...

saye suke gak lempeng..cicah kuah gulai..kah23

ZianaRazali said...

EnciK AxixOu..
haha..kelass gtu cicah kuah gulai..tp sedap jgk kan..ala2 roti canai dh..

Ardini Humaira said...

uisk...
pat p amik gambo baru :D
pastu masakkan dni pancake skali hehe

ZianaRazali said...

Ardini Humaira..
haha..gambar baru tak sama dgn gambar2 lama..tssskk..
xnaklah pancake tuh xsedap..heee

wahida said...

bila hilang semua gambar mmg aku pun cuak...

aku lak pernah hilang pen drive yg ada baaaaaaanyak gambar kenangan aku gi bercuti...nangis tak berlagu ko...sedih sampai sekarang...

ZianaRazali said...

K.wahida..

hurm pendrive lagi lah kan kak..lagi banyak memorynya..sabar jelah..

Mama Gee said...

kalau hilang pendrive atau memery card tu mmg patut sedih...down sekejap rs kan..

tp kalau masak tak jadi...takpe...cuba lg...nnti dh buat berkali2 mesti menjadi punya :)

ZianaRazali said...

Mama Gee..
tu lah mama..apa nak buat..lepas nih kena ada backup lah semua tuh..masuk cd ker hd ker..hehe

yup..xputus asa..suka sgt belajar masak yang pelik2..hi3..

misya said...

jgan sedih-sedih lg dik

ZianaRazali said...

k.sya..
sedih kejap jer kak..heee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...