Wednesday, May 18, 2011

Saya ni sombong tapi peramah :p

Dulu2 masa mula2 aku masuk Kusza@Unisza aku sorang2 jer..yerla takkan dengan Ma aku pulak kan..hahaha..tapi at first kawan aku tak ramai..sebab aku pilih2 jugak nak rapat dengan orang..kalo rasa tak geng dengan aku memang aku menjauh laa..



Kawan pertama dan selamanya aku mestila yang pakai tudung biru tu..sekali masuk kelas jer terus aku ngam ngan mu Cik..terus cakap 'mu-aku'..haha ganass..



Lepas tu pulak aku mula rapat ngan Sidah..sebabnya dia duduk 1 blok dengan aku..cuma dia level 2,aku level 3 jadi setiap kali nak g kelas dia pun turun sama..jadi dari malu2 terus geng..Sidah ni walaupun garang tapi peramah..dia la yang tegur aku dulu kot..hehehe..tu dia tudung itam sebelah si tudung koko tu..aku ler tuu..tak semenggah jer..hahaha



Then dari dah kena buat esemen by grouping maka dari situ aku kenal Efa n Ayu pulak..ni group esemen apa tah yang first kitorang kena buat..asyik la bercanggah idea betul..lagi2 dengan Efa..hahaha..ada jer hok tak kena Cikpa dop?tapi idea Cikpa bernas2 oowww..n physicaly day by day aku kenal dia mulut dia memang takleh brenti becerita..gila friendly mu Pa sampai lenguh telinga aku..hahaha..baju oren tudung itam tu Ayu..



Aku ngan Efa@Cikpa..haha..betahpa sengalnya owh..time ni kat cafe pun sempaaatt...:p



Kendian kendion rapat pulak dengan Siti wan kembang..hehe..1 negeri dengan aku neh..tuh yang tudung putih baju kuning tu beliau la..dia 1 blok dengan Acik n Efa tu selalu ulang alik jadila geng kami..Pempuan ni lembut gemalai tapi sekali meroyan abess..hahhaha..dah makin ramai geng aku..



Bila masuk part 4, tiba2 kami 1 kelas kena terpaksa n tak rela dok umah sewa..kira UDM(masa tu) yang sewa tapi kami still bayar yuran kat hostel UDM la..by the day bermula episod aku kenal ngan Cikwan pulak..yang comel macam baby tuh la dia bukan yang menjelir tuh..hahaha..tak sangka 1 kepala padahal before dok 1 kelas tapi tak betegur pun..gagaga..n kami jugak 1 negeri..aku tumpang dia jer setiap kali balik..jasamu dikenang weyh Cikwan..^_~..ada satu kali tu tak ingat dah aku melawak pasal apa pastu Cikwan ni dok gelak2 n dia cakap aku 'ingat pendiam..nakal jugak rupanya'..wa3..tak kenal maka tak cinta..ecehh..



Dari situ pun aku kenal Mimi sicantik gojes neh..mahapla saja boh gambo dia yang tak gojes..hahaha..atas2 sana pun ada pic dia..pempuan ni sengal ya hazab laa..mujur cantik..hahaha..selalu g kelas naik kereta dia la sekali dengan Sal,Efa n Acik sebab kami geng2 lambat..Cikwan bawak geng2 cepat..hehe..




Juga mula rapat dengan Sal..si kecik yang bersuara lantang..haha..eh Sal asal mu dop tengok kamera?hehe..eh..eh..tiba2 teringat yang Sal ngamuk pasal ada orang buat dia panas kat umah sewa tuu..ahaxs!




Dan itu Joe..bukan lelaki yer..tapi si gurl yang depan sekali berbaju purple ituh..hehe..namanya Kamalia tapi disuruh panggilnya Joe..haha..tak paham aku Joe..jadi sesaje la aku kadang2 ngusik dia panggil Lia..nagmuk dia..ka3..Joe adalah sangat baik..walaupun Joe join geng lain tapi aku suka lepak2 ngan Joe..citer2 dengan dia..lap u la Joe..:)



Juga jadik rapat dengan Ilah, Ada n Husna..ni geng2 MPP..budak sivik woo..hehe..dah join geng kami tak berapa nak sivik dah..heheh..ilah duduk paling kiri..Ada duduk paling kanan..Husna yang tudung putih berdiri kat tengah2 tuw..:)


Semua kawan2 aku ni best2..cuma biasala adat dalam berkawan ada la part tak bestnya tu..tapi kita toksah la reveal tang tu..yang penting kawan aku ni best!walaupun ramai yang kata muka aku nampak muka sombong tapiiiii bila dah kenal baru la pecah tembelangnya..haha..




Mahapla terpanjang entry..dah kebosanan kat opis ni..dari kul berapa aku nak taip asyik terganggu..kui2..ok kawan2..dont judge the book by its cover okeh?tapi kalo dah muka ko camtu memang la orang nak judge jer kan..haaaa..lantak..tapi kadang2 memang aku sombong..n kadang2 terlebiihhh ramahnya..awaslaa..keh3..:p



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...