Wednesday, May 25, 2011

Menggigil tangan semata2 kerana belum makan NASIK!

Please..please..please..aku nak nasik..uhukkk..ni yang tak boleh blah ni kalo menghidap gastritis artisitis..ahaxs!kemain ko mereka jer nama penyakit..gastrik weyhh..arini belum jamah nasik..


cis gamba ni menambah luka di hati ku..:(..


Tapi sebenarnya aku dah makan kul 10 tadi..tapi benda nih yang ku makan..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

source : sini


dan jugak benda ini..


souce : sini

Tapiii..tak jugak kenyang2..banyak la ko punya tapi Yana..makaaannnn yang tah apo2 jer caner nak kenyang?caner?caner???..huuuu..dussshhh!!!

2 comments:

Redbloodsnow said...

melior lah tgk nasik lemak sumber google tu ana...hikss

aNaYaNa said...

haha..taw xper k.zie..orang pun semakiiin lapar tgok nasik lomak tuu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...