Thursday, October 6, 2011

Gembira!

Morning semua!

Ewahhhh..sepatah ajer kan tajuknya?hehe..apa yang suddenly buat saya gembira pepagi ni yer..urm bukan gembira dapat bonus pun..duit bukan punca kegembiraan sebenar-benarnya..duit beribu pun if hati tak bahagia pun tak guna..yer2 jer kan..kikiki..


Pagi tadi tengok FB, K.La ada wrote sumtim dekat wall saya..

"adik k.la dapat kejer yang na bagi tu..thanks laling..<3"


Waahh..tersenyum sorang2..mestilah saya hepi kan sebab dia dapat kejer yang saya suggest tu..eh actually dia berjaya dapat kerja tu atas usaha dia sendiri tapi sebagai manusia saya adalah hepi bila dapat buat orang lain bahagia..lalala..hope she can do well lah dengan suasana kerja baru tu..


p/s : ada sesaper nak offer kejer yang best2 tak?nak tukar kejer niii..hehehehe..

10 comments:

Wahidah said...

btol tu bukan wang je bole bahagiakn kita..:)

misya said...

kita rasa gembira bila tgk orang len gembira

Mama Gee said...

mestilah happy kalau dpt buat org lain happy :)

ZianaRazali said...

K.Wai..
betul duit bukan segalanya..eh baru tau bila sedih ni..ahaks..

ZianaRazali said...

K.sya..
yup..betul sangat..

ZianaRazali said...

Mama..
Happy!!hehe..

Unknown said...

apply cikgu mara laa

budak penjara said...

betul..apply cikgu mara..gaji beribu..haha

ZianaRazali said...

jiji yu @ budak penjara..
caner nya nak apply degree xdop..dip jer ada mana lakuuuu..huhu

Rizziela said...

Boleh tolong akk cari keje tak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...