Monday, October 24, 2011

Fitnah Amy Syaquena Sinar Raudah Meninggal Dunia

Tengah rushing nak balik sebab ada kerja tapi sempat terjah blog deejaywani tadi..terkejut bila baca berita K.Amy meninggal dunia..bila google ramai blogger dapat berita tuh tapi daripada anon!siapa tuh?then masuk blog lailyqaisyirah ada berita tentang fitnah tu dari K.amy sendiri..huhu..


Masuk blog K.amy semua orang dok tanya kat chatbox sebab macam tak percaya..ya Allah siapa yang jahat sangat sebar fitnah tuh yer..harap K.Amy akan sahkan di blog beliau nanti..haih..macam2 orang ni..semoga beliau sembuh dari sakit yang ditanggung..aamin..

8 comments:

Iffah Afeefah said...

Jahatnye manusia grrrr

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

huhu` benda2 camnie pun dijadikan fitnah? aduh..

BeloG MTT said...

Sampai hati kan orang yang menyebarkan berita palsu tu :(

Doakan Amy cepat sembuh yer :')

dhiera said...

semalam baru dapat tahu yang kak amy kena denggi~ tak tahu plak ada khabar angin macam ni. eiii.. sape lah yang buat fitnah ni~

aNaYaNa said...

Iffah Afeefah..
Yerlah..mental disorder gaknya orang tuh..

aNaYaNa said...

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid..
tuh la sis..confirm takder kerja sampai jadi tukang tabur fitnah..haih geram!

aNaYaNa said...

BeloG MTT..
mungkin orang yang dengki dengan k.amy kan MTT..yup sama2 doa beliau cpt sembuh..:)

aNaYaNa said...

dhiera ..
tuhla..yna pun xtahu dia sakit..pttla blog xberupdate..huhu..entahla harap2 orang tuh dapat pembalasannya nt..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...