Tuesday, October 18, 2011

Dapat 200!

Alhamdulillah dah menjengah ke angka 200..eh apakah itu?duit nuffnang kah?haha..kalo yang tuh tunggu saya anak 2 pun belum tentu dapat nilai ni kot..:p


Actually follower saya dah cecah angka 200..hehe..sikit jer kan nak heppi lelebih pulak..eh mestilah heppi sebab bukan senang taw nak dapat banyak nih..dahla blogger di pinggiran jer..dah lama dok tunggu dari angka 1 turn jadik 2..yerla 2 kan plural..nampak banyak walopun tak banyak..haha..



Saya dah lama berhasrat di dalam hati kalo saya dapat follower cukup 200 saya nak bagilah something untuk follower saya ke 200 tuh..dan akhirnya dah tercapai hasrat saya..:)


So, kepada Cik Bambam.........tahniah n terima kasih for being my lucky follower..hehe..Eh dia pun realize she jadik my 200 followers sbenarnya..



And terima kasih jugak untuk followers yang lain..tanpa anda pun tak jejak angka 200 nih..dan dah over 200 pun..hihihi..nanti jangan kecik ati lak tak bagi untuk korang sebab sebenarnya itu dah niat saya..heee..ada gak terpikir nak buat GA tapi haihh malu kot takdak orang join..hahaha..insyaAllah ada rezeki dan peluang lain kali saya bagi another gift plak yer untuk korang..hikhikhik..


Untuk Cik Bambam nanti emel saya (roziana_razali@yahoo.com) details untuk dapat gift tak seberapa dari saya ek..harap sudi lah yer..hihi..


Again terima kasih semua untuk semua followers @ flowers blog saya..heee..dengan korang semua saya dapat kongsi suka duka walaupun kita tak kenal each other tapi korang buat hari2 suram saya berbunga2..THANK YOU guys..love::

10 comments:

Ardini Humaira said...

tahniah dear :)

uncle gedek said...

Kalau dapat duit Nuff....

blanja!

Cik Bambam said...

wahhhh! suker.. hehehe.. kebetolan folo kena dgn no lawa lak ek..:P

keep in touch k.. tq! :P

wahida said...

tahniah dear...

keep blogging yer...

ZianaRazali said...

K.dini..
tq..tahniah untuk cik bambam..hehe

ZianaRazali said...

Uncle gedek..
takmo nak simpan jer..hahaha

ZianaRazali said...

Cik Bambam..
Heee..tahniah k..dah rezeki tu namanya..:)

ZianaRazali said...

k.wahida..
tqsm kak..:)

Mama Gee said...

Alhamdulillah.... :)

ZianaRazali said...

:)..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...