Tuesday, October 4, 2011

Kurus Dalam Masa Seminggu!

Ni bukan entry Premium Beautiful okeh?ni kisah benar diri ini..huhu..baru saya sedar sekarang weight saya dah turun mendadak!!!Masyaallah...


Bertahun saya berusaha nak gain weight sebab saya ni jenis payah nak naik berat badan even makan banyak mana pun..tapi sebab perkara yang berlaku sekelip mata ni boleh buat saya kurus macam tu jer..haihh..


Semua ni saya perasan sebab semalam mae ofis pakai seluar so ada rasa menggelebeh la pant tuh..then sedarlah sebab saya kurang makan lately nih..sedihnyaaa..tapi syukurla sebab kurus pun tidakla melidi cuma kembali ke berat asal..ok la tu boleh pakai kebaya raya haji nanti..ekekeke..

8 comments:

Unknown said...

untung la camni....

orang lain berebut nak kurus

Rizziela said...

apa petuanya?

misya said...

bz eh smpai kurang makan,meh ambk isi k.sya ckit,dah berlebihan berat badan ni

Mama Gee said...

salam...mama kalo nk kurs dgn mendadak kena putus cinta je..br leh...hehee

ZianaRazali said...

azam..
takderlah nak gemuk cuma taknakla skinny sangat sebab bosan if bump into sesape jer mst nak tgur i ni why so skinny?huhuh..bosann..

ZianaRazali said...

Rizziela..
Tak ada petua..just tak lalu makan jer terus down weight..heeee

ZianaRazali said...

K.sya..
Eh bizi ker?taklah..hahaha..cuma upset for something jer..

ZianaRazali said...

Mama Gee..
Haha..mama ni cam paham jerrr..ekekeke..tahla susah nak explen..:p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...