Sunday, October 2, 2011

Nasi Ayam dan Mee Kari di Food Court Tesco

Dah frust tu teruslah menyinggah ke Tesco..cari makan sebab belum makan apa-apa.. lagi pulak hujan lebat..makinlah menjadi-jadi laparnya..hehehe..



Saya dah bagitaw Jorja nak belanja dia Pizza tapi muka dia pelik-pelik jer..lepas tu dia tanya saya celah mana pizza nya kat tesco nih?saya pun heret dia cakap sana dekat A&W...tapi rupa-rupanya wa mamai lah..hahaha..Kenny Rogers dengan Secret Recipe kan dua-dua kaler merah terus saya campurkan jadi Pizza Hut..ahks ahaks ahaks..apaker melayangnya kepala hooiiii...ish..ish..


Maka lajula memasing mencari menu nak makan benda yang patut..huhu..


Saya punya Root Beer Ice Cream dan Jorja Punya Bandung Cincau Ice Cream..air yang biasa jer..ada buah ceri or berri tah dah lupa nak makan..huhu..



Jorja order Mee kari...katanya sedap tapi tak cukup kaw..macam tak puas nak makan..saya try sikit kuahnya..betullah macam tak cukup perasa..ewah pandai komen kaannn..huahuahua..



Rice Chicken With Egg untuk saya..bukan nak speaking taw tapi dah nama ia macam tu..hihihi..tengok gambar kemain benapsu nak makan nasi ayam..at last dapat macam tuu..hampeh..dah order makan jerla..



Jorja a.k.a Ekin Mawi..hahaha..orang yang banyak susah senang dengan diri ini..huhu..



Nora Elena..ahahaha..muntahbiru!dekat foodcourt biasala ramai orang hujung minggu macam ni..sekali sekala keluar tengok gelagat orang even tak shopping-shopping pun dah boleh release stress..


Hujung minggu yang best walaupun macam-macam unexpected thing yang happen dengan tiba-tiba..huhu..



3 comments:

Sunah Sakura said...

root beer dengan ice cream pun da macam a&w dah tu..

wahida said...

part nora elena tak menahan tu...hehe...

teruk benar rupa nasi ayam ko tu...huhu...

misya said...

boleh pulak cmbine dua kaler tu jadi piza hut ekekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...