Sunday, October 9, 2011

Majlis Cukur Jambul │ Kg. Gelang Mas, Pasir Mas.

Tu kampung orang kaya-kaya taw.. sebab semuanya mas2 jer..hahah..tak ada kaitan langsung..hari jumaat saya,kakak,abang dan sil ke rumah aunty kami(Su La) di Gelang Mas sempena majlis cukur jambul cucunya a.k.a anak sepupu kami Nina..ma tak ikut sebab masih di luar negeri (Terengganu)..


Majlis sepatutnya jam 9 pagi sebab ada selawat semua tapi biasalah hari minggu banyak kerja..plus bangun dah lambat..hehe..kena pergi pasar lagi beli lauk-pauk segala n sempat jugak rembat baju baby reject dari kilang untuk anak Nina..haha tengah pokai nih syukurla aku beli gok adiah ke anok mung..hahaha..best k baju branded2 dengan price 5ringgit ke 12 ringgit jer sepasang..anakku lah fiffy lah macam2 ada..bajunya ok jer tapi sebab rosak sikit terus jadik baju reject..tah mana rosaknya saya tengok ok jer..hehe..


So dalam jam 11 macam tu lah pergi rumah Su..dah lewat tapi masih ramai anak beranak belah Poksu Din..makan2 gulai daging dengan gulai rias pisang dan sambal lada sikit puhh kenyang sangat..sedap!lepak2 sana tak lama pun sebab malaslah rasa nak melepak kat rumah jer..


Balik rumah siang2 ikan,ayam dengan udang yang beli dekat pasar paginya lepastu simpan ke peti sebab masing2 dah kenyang..alih2 kakak saya ajak ke Tesco sebab nak cari kain customer dia sebab tersalah potong..huhuhu..bersambung..

9 comments:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

uiks! t'salah potong kain? bahaya tuh! jumpa x gantinya? cer citer.. cer citer.. he3..

ZianaRazali said...

hehe..jumpa jer..nasib baik..

dhiera zainudin said...

tak lama nt bole la buat kenduri cukur jambul anak sendiri plak kn?

ZianaRazali said...

dhiera..
uhuh..tak lama ker?lama sangat lagi kot..ke3..

Mama Gee said...

lamaa tak gi pasir mas..rumah ex hubby mama kt tendong pasor mas.. :)

ZianaRazali said...

Laa..yeker Mama..dekat sangat2 dah ngan umah Yana..mehla sini..Yna bawak jalan2..hehe..

misya said...

pasir mas best

misya said...

pasir mas best

Anonymous said...

www.jaguh.org

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...