Tuesday, October 25, 2011

Dadah Perisa Vanilla..Kreatifnya

Saper yang tengok berita semalam tahu lah ada produk dadah keluaran terbaru..perisa vanilla lagi okeh?tapi dadahnya jenis syabu xtawlah umph ke tak..huahuahua..gilerlah kreatifnya nak cari makan..jangan nanti tertukar dengan tepung buat kek sudah..haish..



Menu tengahari saya pun ambik dadah jugak harini..dadah vanilla jugak..kikiki..beli waffle vanilla gardenia dengan panadol actifast..tak tahan kepala berdenyut dengan seseme lagi..ingatkan best waffle tuh upenyer kosong jer cuma rasa jer vanilla..huuu..

3 comments:

ima said...

ana, waffle tue kena letak jem sendiri la. baru sedap. hikhik. :D

aNaYaNa said...

ima..
tu lah..dah siap makan baru baca dekat plastik dia..tuh pasallah kosong jer..ingat ada filling..hehe..

siti murni said...

makan macam tu saja pun sedap...hehe. tapi selalu saya bakar guna toaster sekejap...harumm je bau dia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...