Sunday, September 18, 2011

Aircond ACSON Buatan Malaysia?

Sejak aircond dekat atas kepala ni kena servis hari Selasa lepas rasanya..terus hangat membara jer rasa..panas macam ekon rosak..



Padahal aircond ni ok jer sebelum dorang servis..konon2 maintenance la..last2 saya terpaksa gak on kipas kecik tu..alahaii..macamana servis Acson ni sebenarnya?takkan ada sistem 'panas enjin' jugak kot baru nak sejuk....huhuh..


Ok apa kaitan tajuk dengan entry?hihihi..entry kasi panas jer sebab sangat hawt..hawt..hawt..:p

3 comments:

Myra Jay said...

Memang hot kalau ada ekon tapi tak sejuk kan..

aNaYaNa said...

a'ah..nak2 dengan masalah kerja lagi..lagilah hot..huhu

Anonymous said...

Hello, Neat post. There's an issue together with your site in web explorer, may check this? IE nonetheless is the marketplace chief and a good element of other folks will leave out your fantastic writing due to this problem.

Look into my blog post ... best cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...