Thursday, September 29, 2011

Mengaji



Oh dah lama rasanya tidak mengaji..sungguh kejam pada diri sendiri..selalu mengaji pun Yassin..itu pun tidakla setiap hari..tidak jugak setiap minggu..kadang-kadang sahaja..huhu..sigh***


Alhamdulillah saya masih lancar membaca al-Quran..cuma mestilah ada kesalahan tajwid yang masih banyak perlu diperbetulkan..ada kawan minta saya ajarkan dia mengaji..saya ok saja..cuma harap lepas ni kena belajar dengan uztaz / ustazah yang lebih arif lah..


Sudah 2 hari kami mengaji..alhamdulillah so reconcile..:)..better than borak-borak saja dan tiba-tiba termengumpat kan?hehe..sungguh sweet saya rasa...

4 comments:

misya said...

alhamdulillah

Myra Jay said...

Samalah akak pun rasanya dah lama tak megaji.
Harus berubah ni.. :)

aNaYaNa said...

Jom mengaji..nanti lama2 tergagap2 baca..hehehe..

nini said...

betul....tetiba terasa plak...erm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...