Wednesday, September 21, 2011

Mimpi gigi tercabut..│ Ada makna apa-apa ker?

Biasa tak dengar orang cakap kalau mimpi gigi tercabut bermakna akan ada orang-orang terdekat dengan kita akan meninggal dunia..betul ker?huhu..


Sebenarnya saya ada mimpi benda tu..bila bangun terus saya cerita dekat kakak saya..memang takut sangat..dari gigi geraham sampai gigi depan belah bawah semua tercabut..dahsyatnya..


Tapi orang kata bila mimpi buruk tak boleh cerita dekat orang?entahla saya tak tahu itu buruk ke tidak..saya takut..nak percaya salah..tak percaya pun macam tu la sebab ada pernah jadi..haishhh..


Dahla tengah stress..macam-macam pulak yang jadi..janganlah terjadi perkara yang buruk terhadap diri ini,keluarga,rakan-rakan dan orang tersayang..

6 comments:

~izan~ said...

akak pun selalu dgr mcm tu... jgn percaya sgt nnt lain plak jadinya dik..

berdoa je semoga semuanya baik2 belaka..

mimpi mainan tidur =)

aNaYaNa said...

terima kasih k.izan..harap2 macm tu lah..

Cik Puan Zura said...

wallahualam...

semoga x ada apa2 yang sedih berlaku..

zures said...

mummy pun ada dengar mimpi samada baik atau buruk tak baik cerita kat orang tp cuba orang yang lebih arif...pasal ada orang terdekat nak meninggal tu ada juga dengar....tp kadang2 xleh percaya juga kan...

chung hee said...

hai saya baru alami mimpi ne smlm,,tu sbab cari maksud kat dlm google ne,

Anonymous said...

It's remarkable designed for me to have a web site, which is helpful in support of my knowledge. thanks admin

Also visit my web blog :: natural cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...