Thursday, September 22, 2011

Apam Polka Dots │ Saya Tak Pandai Baking..Sesungguhnya..huhu..

Lihat apam ni?memang bukan saya yang buat..dah terang-terang milik www.hanafzuan.blogspot.com..comel kan?gebus-gebus jer semua..ouh menjeles!


Semalam punyalah semangat membara nak cuba buat muffin nih r..balik kerja terus terjah minimart cari bahan-bahan..rumah saya memang tak ada bahan-bahan untuk bakery ni..tak ada saper berminat pun..hehe..


Lantas..eceh..saya mencari bahan sambil belek resepi..kikiki..sampai 3 buah minimart saya masuk dan 1 kedai borong barula lengkap semua bahan..


Balik rumah rupanya ada barang yang cicir..pewarna warna biru..tak tahulah jatuh mana..sedih sungguh..nasib baik ada sirap pisang..tukar biru ke hijau..teeheee..


Sebenarnya masa buat semangat berkobar-kobar siap tangkap gambar steps lagi..ahah..bila dah siap?tak ada lagi kobaran ituh..malluuuuw nak tunjuk..rupanya saya tersalah topping dot2 ituh..tak jadi ok?hahaha..tak aperlah saya nak cuba buat lagi..bila dah cantik saya letakla step n resepi ya..hehe..

5 comments:

misya said...

biasa la kan baru belajar

aNaYaNa said...

hehe..betul tu kak..tapi malu tu tetap ada..hi3..

Myra Jay said...

Smangat tu penting tp takpe nnti cuba lagi tau.
Rasa srdap pe kuih polkadot tu?

aNaYaNa said...

memang bersemangat waja lah kak myra..hehe..rasa ok cuma manis sikit..then rupanya jelah uduh..huhu

wahida said...

tak pe la...praktis lagi okeh...at least ko pernah try jugak buat....aku? niat kata nak buat, tapi tak terbuat2...huhuhu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...