Thursday, September 8, 2011

Hari Raya Kedua 2011

Awal2 pagi dah dapat mesej dari En Hisyam yang dia nak datang beraya kan..katanya 9.30 nak datang..saya masa tu tak tengok jam pun makanya bajet macam awal lagi mandi pun lambat2 la..sekali dia cakap dah ada dekat area ofis..mak aih..menggelabah terus ke bilik air..hwa2..


Masa beliau sampai saya tengah bersiap lagi..siap Ma pergi panggil dekat bilik lagi..haha..rushing giler..tak sempat nak mekap 7 inchi..:p..masa En Hisyam sampai masa tu jugakla sepupu2 saya belah Ma datang 2,3 femli..alahai terdiam buah atiku..haha..


see?terperangkap di tengah2..hehe..

Kebetulan pulak baru siap masak2 kan..so sepupu2 saya yang sejenis je dengan saya nih jenis tak menolak makan..haha..menjamu selera lah ramai2..En Hisyam pulak refuse cakap kenyang..entah yer ke tak tuu..maluu la tuwww..hihi..


guna C3 tu jela hasil gambar nya..kabur sebab ngadap cahaya..


Masa ni banyak jugakla duit raya keluar sebab ramai budak2..haha..tapi best tengok dorang hepi dapat duit raya..n u know what this is my first time bagi duit raya to others instead of menerima jer sebelum ni..huhu..pengalaman yang best..


Lepas borak sikit2, kena soal sikit2, kena usik sikit2, makan sikit2, minum banyak2..haha..En. Hisyam mintak diri tanpa beri saya angpaw pun..huk2..sedey...:p..yerla da tua..tengahari sikit my besties plak sampai..terus kecoh rumah..dasar mulut tempayan kan takleh tutup maksudnya..hahaha..


Saya,Ciklat,Solat..unik kan nama manja dorang?he3..


Borak macam2 lepas tu gelak..borak gelak macam tu jela 2,3 jam..apalagi kalo tak topik masa sekolah dulu2..pecah perut dibuatnya..banyak sangat yang kelakar..serius!nak cerita macam tak patut sebab mengaibkan plak nanti..hehe..biarlah rahsia...


tinggal bertiga jer..sepatutnya berempat..tapi Mc Niey dah diambil orang..hu3..


Then dorang angkut saya sekali pergi beraya umah dorang pulak..umah Ciklat..Mc Niey n Solat..gambar tak ambik ngan Ciklat..huhu..lepas tu hantar balik pulak..hehe..rehat2 kat rumah jer sampai malam..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...