Monday, August 22, 2011

Rasa Air Katira?Manis Rupanya..


Ehhh..hijau lah air Katira..ahah.. dalam entry semalam dibilangnya purple kenapa yer?sah tertukar mata dengan air 'Nago' /dragon fruit tu la tuh..hi3..


So semalam dok mekak2 sangat nak rasa air ni kan..haaa baliknya teruslah merembat di bazar..tak tahan dah nak cuba..ekekeke..beli satu bungkus RM1 cukupla nak try cuba test rasa jer..:p



Tapiiii...alangkah indah khabar dari rupa jerla rasa macam abc?..hurmmph..serius macam cendol kosong masuk air gula..alalalah..tak berkenan tekak saya..tu haa segala pekakas yang ada dalam Katira tu..selain cendol yang lain saya tak kenal apa bendanya..huhu..


Tak aperlah..at least dah cuba..lepas ni bolehla bagitaw orang macamana rasanya..family saya semua pun belum kenal air apa tuuuu?hehe..ok Katira manis gula rasanya..kalo manis asli macam tebu itu sedaplah bagi saya..lain orang lain citarasa kan?^_^


3 comments:

EnciK AxixOu said...

sedap x??sedap x??

ZianaRazali said...

tak sedap lah..bagi saya ler..he3..

Anonymous said...

What i do not understood is in truth how you're no longer actually a lot more well-appreciated than you may be right now. You are very intelligent. You know thus significantly in relation to this matter, made me individually imagine it from numerous various angles. Its like men and women don't
seem to be interested except it's something to accomplish with Girl gaga! Your individual stuffs nice. Always take care of it up!

Also visit my webpage - anti cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...