Tuesday, August 9, 2011

Elia Redha..

Nak menitis air mata aku baca entry terbaru Elia Jejariruncing tuh..alahai yang awak so tabah la..bagusla..etlis orang tak bertepuk sorak lihat kesedihan yang awak tanggung..

The best part yang buat aku tersentuh gila 


"Ya Allah.. peritnya nak buat entry kali ni.. entry yang paling perit pernah saya karang. Setiap jari jemari ini menaip, setiap kali itu saya cuba menahan sebak di dada dan takungan air di kelopak mata ni. Perit.. cukup perit hanya Tuhan yang tahu."


"Elia juga doakan semoga anda semua tidak akan melalui pengalaman yang sama seperti saya kerana percayalah, apa yang saya terpaksa lalui ni terlalu perit dan sadis. I wish none of you have to face this kind of situation in the future."


Ok la..please visit her blog for latest entry if nak baca lanjut eyh..aku taknak kepochi sangat bulan puasa ni..cuma this thing rasanya good things lah to share..sungguh ku adore her ways..tabah sungguh..

3 comments:

misya said...

semoga dia tabah

uncle gedek said...

OK, nanti unce baca jugak...

(tapi takot nangis)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

owh.. lelaki!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...