Wednesday, August 10, 2011

10 Ramadhan

Dah masuk hari ke 10 puasa harini..sekejap jer masa berlalu..apa jer yang aku buat sepanjang puasa ni?hurmm..tak banyak sangat amal lah setakat ni..ya Allah..bantulah aku menikmati ramadhanMu Tuhan..apesal liat sangat nak bangun malam?yes i know the reason sebab aku tido lambat..hah!


Tak mungkinla tidur awal macam takder life pulak..balik terawih dah pukul 10..mesti nak lepak2 borak2 tengok tv sambil makan2 kejap..dahla siang dah kejer..balik2 dah petang..melepek jerla..malam la baru bulih huha2..aku ni sahur pun nak pukul 5 baru nak bangun cemana nak bangun dinihari?huhu..


I wish i could do better this ramadhan..terawih belum tinggal so far..but time pms tak payah kira la tu wajib untuk berehat..setakat ni ramadhan aku tak pernah lulus sebulan..gagal setakat setengah bulan jer..heheh..tak apalah janji aku ganti semua..^_^.


So................im willing to challenge myself untuk:
1) tidur awal
2) bangun solat malam
3) prepare sahur
4) solat subuh di surau


Wallaaaaaa...aku rasa cabaran ni lagi chalenging than fear factor lah kot..hahaha..takperrrrr..aku cuba lah yer..bismillahirrahmanirrahim..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...