Sunday, August 21, 2011

Air Katira

Teringin sangat nak cuba air ni..tapi takut tak sedap jer..hari tu rasanya Yati yang shoutkan dekat fb yang dia dok cari air katira..masa tu jugakla first time saya dengar nama air tu..bunyinya semacam jer dah buat saya rasa tak sedap..hehe..


Maka setiap kali ke bazar ramadhan mata adalah melilau2 ke arah air itu..rasanya jugak ini pertama kali ada air ni di bazar atau mungkin saya yang terlepas pandang..?


Dah beberapa kali teringin nak merasa tapi belum berani lagi nak beli..:)..tadi saya google2 serba sedikit sebab nak tahu rasanya macamana..if ada masam2 n tak manis sangat saya ok jer..tapi ada yang bagitau rasanya seakan2 abc malah lagi sedap!waaahh..nak beliiiii!!!he3..


Cuma kalo tak silap air yang saya lihat tu warnanya purple..yang banyak tersebar or femes di negeri asalnya,Johor ialah warna Hijau!..ehh..kot purple tu tak sedap abislah saya nanti..hahah..cuak sakan!

3 comments:

EnciK AxixOu said...

gambo xde k? Nk tgk .

ZianaRazali said...

ahaha..malas nak copy2 from blog orang len..esok will update..hehe

aizamia3 said...

pernah dengar tentang air itu tapi tak pernah cuba try test..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...