Tuesday, August 16, 2011

Kasut Bata

Korang dah beli kasut raya tak?dah?waaahh advancenya uolss..hehe..sibuk aku menanya kan sebenarnya aku sendiri pun tak beli lagi..tapi even begitu di hati sudah terpahat kasut apa nak diborong..heh tipu..beli 1 jer..:p


Ni antara kasut idaman yang aku nak aim..cuba kita tengok eyh..

adakah yang macam ni?


or aku nak yang macam ni?baju raya kaler biru..agak2 ok tak?teehee..tapi simple aku suka..

yang ni ofco suka berganda2..suits to semua jenis baju..kaler pung segak jer..itam..

atau inikah??phewww..cantik banget nih..ada motif corak2 lagi..hurmm..mana yer?


Semua shoes ni copycat from Bata..hee..rasa hati adalah nak beraya dengan kasut Bata tahun ni..weyhh..aku tak pernah or never pakai Bata sejak aku tua ni..kecik2 dulu mungkin pernah kot..kasut sekolah la tu pun..hahaha..


Orang kata Bata selesa..so aku nak terai..harga pun affordable..alah vincci pun aku pakai bukan semua selesa..lagi melecet kaki aku hadolaa..keh2..soo..kita tengok kasut mana yang dibeli nanti eyhh..jangan takdok size sudah..wink3..



1 comment:

THE GREEN said...

Assalamualaikum...

kualiti kasut bata mmg diakui antara yg ok jugak. pilihan pun byk. yg pnting keselesaan ketika pakai kasut tu..

SELAMAT BERPUASA

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...