Thursday, August 11, 2011

Kad Kahwin DIY yang smart dan simple!

Oh yes last 2 days aku ada received kad kahwin yang dieksport khas dari Johor..jauhnyaaaa Johor ke Kelantan..hehe..Kad tu ekceli from ex roomate aku;Kak Ally masa dekat UDM@UNISZA dulu time aku final year diploma n dia 2nd year degree..


Seriously aku teruja sangat dengan invitation card dia..very de kretip lah..urm ekceli aku tak sure dia diy ke tidak  tapi tengok gaya macam heh super cute n easy cam diy jerk so aku assume camtuh laa..so jomla tengok apa yang cutenya kad ni..^_^..


Sampul..

Simple jer kan?waner ijao lagi..kertas pun pakai kerta A4 kaler yang biasa jer..tak tebal pun..nice betul..


CD..

Hahh..ni la kad nya..cd tuu..kelas ko..takder ah kertas2 nak belek2..so smart just like her lah best student tuuuu..huhu..tapi mungkin cd ni ditempah la yer..sori lah sebab aku sendiri never seen lah super duper smart kad kawin camni..if kat tempat korang dah femes maknanya kat tempat aku la belum femess..hahah..dalam cd tu ada jemputan macam tulis tu lah beserta pictures of them dengan lagu kawin sekali weyhhhhh..adoii bergelora hatiku..hak3..


Last but not least......................
Google map!

Peta rumah pengantin pakai google map sajoorrrrrr..hahah..hokni aku rasa paling smart lah..tak payah nak tempah printing untuk peta..yerla jalan mudah ada..jimat dan pantas..hehe..ahh i loike!eeee..meroyan lah sensorang kan nak kawin jugak ah..hahaha..


So?what say u?menarik bukan?kalo bagi aku..semua ni menjimatkan dan bulih buat sendiri la ofcos..ehh..rasa nak buat bisnes la..menarik gak kan dahla aku suka bab godek2 benda ni..hehe..ok meraban suda abis..zuhur time..jommm!


2 comments:

~izan~ said...

mmg simple n sempoi hehe..cantik. btol jugak ek,pakai google map lg senang..hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ne akak dari
littlemummydaddy.blogspot.com..
ada tinggal komen hada labo tuekan?

emel akak kat littlemummydaddy@gmail.com
bagitau akak nak yg mana satu
nanti akak finalize price dia sbb kalau beli satu2 ada postage fee.. thanks jenguk blog akak ye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...