Sunday, August 7, 2011

Artis bertudung cantiknyaaaa..

Hehh..hello..waahhh..hello pulak bulan2 poser ni yer..huhu..salam..sebenarnya sedang dalam kecelaruan emosi dok pikirkan tudung raya..haha..ok sangat kan puasa baru 7 hari dah stress pasal raya..hapakah??


Takperlah aku dok google2 masuk forum dorang dok gebang gambar artis pakai tudung..ahaks2..ada yang lucu tak hengat pun ado..yang lawa memang ado la kan..layanlahhh aku takde keje nih..hihihi..

sejuk mata memandang Noorkhiriah..tapi tamo r tudung g2 untuk raya..
Sharifah Sofea pun comel..tudung ni pun taboley..
er..ni muka asli ker sebab flash ni?hehe..tudung tu da lama..
taktaw nak kata lawa ker lucu..tapi mula2 tengok aku gelak..muehehe..tapi still comel..tggu aku kawin la tudung lagu ni..hik3..
urm..tudung bawal dah blacklist..hehe..
alah lawanya ini budak..kalo pakai betul2 lagi lawa ni..
 Fazura ker ni?hehe siyes aku takcam..
 Haha..pakai macam ni buat raya nanti harusla aku jadi buruan..wakaka
Ini pun sama..sediiiih!


Hmm..nampaknya takder yang aku berkenan..hehehe..alangkah somelnya lah kalo dorang ni bebetul pakai tudung..aamin..aamin..aamin..sama2 doakan untuk mereka..:)

Ok da abes kejer..hehehehe

2 comments:

hafiz said...

hehehe..
tapi banyak fesyen yang tak boleh blah...

nur ezqy said...

Assalammualaikum wbt & slmt sejahtera
Dijemput ke blog saya
http://lace-rose-murah.blogspot.com

LACE ROS MURAH RM 4.50 - RM 5.50/meter

Untuk mengenali saya dengan lebih lanjut, boleh ke fb saya:

http://www.facebook.com/#!/puan.shima.37 @ call/sms saya Shima: 0122429082


atau emel saya:

nurezqy@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...