Wednesday, December 1, 2010

selamat bulan 12..


jarang ni orang nak wish selamat bulan 12..saya jer kalo ada pon..he3..arini 1 haribulan..da masuk bulan 12 dah kita semua yer..sedar ke tak sedar ni...hehe..

bulan terakhir tahun 2010..aper2 nak achieve sebelom abes taun 2010 ni silala langsaikan segera..nanti da nak masuk taun baru..dah kena buat modal baru..azam baru..impian baru..semua nak kena baru..eyh..eyh..saya ada wishlist taw tok taun baru..tp xley r list skang..tak saspen gituw..huhuw..

harini tak ader yang spesel kot..hari2 pon takder lorr..;p..tapi saya sedang menunggu sesuatu...jeng3!apakah ituw?owhhh..kena rahasia duluw..hihih..korang pon takder masa nak taw kan3?hahaha..takperla nak gtaw gak nt..tunggguuuuuuuuuuu...


arini my mr.hisyam da stat keje baru kat husm..selamat bekerja laa untuk beliau..dan saya kebosanan gilos arini..huhu..tak aperla..kata demi masa depan..uwekkk...:p

saya juga mungkin akan agak sebok hari ke hari ni...sedang merancang sesuatu dengan teliti..bukan merancang kehamilan taw..tak kawin lagi....wink2..harap2 berjalan lancar menjelang 2011 nanti..and aim gonna miss u my blog...owh ..ke kayangan sudaaah..kih3...





::hari ni sangat cejuuuuukk..
ujan lebat sejam sekaliw..
tapi stil ber ekon-ekon i taw..wahaha::

6 comments:

Al said...

moga dpt ape yg ditunggu
haha

aNaYaNa said...

Al..
hahaha..moga lah moga..
maceh...hiksss..

Wahidah said...

eh tu ade header..cantek lagi..:)

aNaYaNa said...

kak..
2 edit udoh2 budak dajah 6 jer..
hihihi

Un Phat Lee said...

gua tunggu duit.tak datang2 lagi nih.haih

Redbloodsnow said...

hehe...tuh la kan. jarang org nk wish bulan 12..kehkehkeh. btw, cam x rase je kan cepat masa berlu. bulan depan dh mule start menua dh umur weols kan.

Zie lak dh nk masok 27 next year...huhuhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...