Thursday, December 23, 2010

leher terseliuh

google

saya dah menderita sakit or seliuh leher ni da 3 ari dah..ingat lepas tido untuk esoknya da ok dah..tapi arini makin sakit plak..nak pusing2 360' da tak bleh..:p..

taktawla sebab aper jadi macani..salu orang kata salah tido ker salah bantal tawu..ada ubat2 mujarab tak aeyh?susah tol macani..seksa..:(

nak betulkan sendiri takut sebab pernah dengar orang mati sebab betul2kan leher ni..huuu..

7 comments:

Lya Colours said...

kalau salah bantal, tepuk bantal yg kita tido tuh kat leher
ni petua org tua2 la
x tau la jadi ke x
huhuh

Ayuni said...

hikhik, ex unisza ek? watpe skang?sye kat unisza lg, BA English, thanx follow...

aNaYaNa said...

Lya..
oh..gtu eyh?nanti balik tepuk puas2..hehe..
thanks..dapat petua baru..

aNaYaNa said...

Ayuni..
oo..geng2 lah kiter..hehe..
samer2..
rindu saner..diploma pon tak sempat lagi nak g amik..:p

Cik Anis said...

sakit leher ke yana?adehh...mungkin slh tido..dulu pernah kena sekali,,memang sakit sgt...xleh tleh..huhu..
xpe,take care ok..semoga cepat sembuh!

Fxysche Nas said...

cube sapU yoko2 ke..
ubat utk otot..erkkk
xsilap la
tp yana g jmpe doktor taw..kot2 doc ade cdngn yg mujarab.. =)

Anonymous said...

Simply wish to say your article is as amazing.
The clarity to your put up is just spectacular and that i could assume you are a
professional on this subject. Fine with your permission allow
me to seize your RSS feed to keep up to date with imminent post.

Thanks one million and please carry on the enjoyable work.


Also visit my web blog ... laser cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...