Wednesday, December 22, 2010

sarapan pagi nasi berlauk

masih pagi lagi ker skang ni?boleyla..sebab rasa sejuk sangat ni arini..ujan pagi tadi..skang da nampak matahari tapi dingin nye masih mencucuk tulang..plus ekon 17'c..hahaha..

pagi tadi sempat lagi la singgah beli nasi berlauk dekat tepi jalan sebelum sampae opis ni haa..dekat kelantan ni macani la rutin pagi2..makan makanan berat..tapi berat tak naik2..ekekeke..penah makan tak nasik berlauk?ker kat tempat korang pon ada gak nasi berlauk?ker yang jual tu orang kelantan gak?heheh..banyakla ker nyer..

nasi berlauk dari luar bungkusan..:p

saya beli nasi berlauk ayam..sebungkus jer..cukupla makan untuk bertahan di opis yang dah macam iglu ni..RM 2.00 sahaja..murah jer..lauk pun banyak..kalo beli nasik ni jer hari2 belanja saya untuk makan time ari keje sebulan cukup 60 hengget sajor..haha..jimat ghiler tuw...:p

rupa dalaman..kui3..

saya..kebuluran.hiksss..

jemput makan..jemput..saya da kenyang..mata pun da layu..hehe..nanti datang kelantan bagi yang tak penah datang silala asakkan perut dengan nasik2 berat ni..amat berbaloi untuk perut dan kesihatan..kih..kih..kih..


12 comments:

Omar Faruqi said...

wahh!! mcm best jerr dok kelantan kan.. jimat!!! ahaha

Lya Colours said...

saya pon mkn nasi lemak berlauk td
lauk rendang daging je

aNaYaNa said...

omar..
jom2!meh dok kelantan.jimat belanja..hahaha..

aNaYaNa said...

Lya..
haduu..sedapnyer nasi lemak..berlauk rendang daging?pestaim dengar..hehe..

MrS. F!zA said...

kalo blk kpg je tkde pe nak makan msti cri nsi berlauk..hahaha..

aNaYaNa said...

haha..betul2 k.fiza..
mostly org beli jer kan..

azzey said...

anayana: mcm lapor plak tgk gbr nasi berlauk tu....

E.d.Y said...

dah lama tak makan nasi lemak berlauk..kat kelantan je yg sedap

sekamar rindu said...

salam..

sebut nasi berlauk...teringat makan nasi berlauk di kelate..kg halaman ..

:)

aNaYaNa said...

K.azzey..
kalo lapar kena makan segera..hiksss..

aNaYaNa said...

E.D.Y..
aah..kat kelantan jer..kat lain x kan?hahaha..

aNaYaNa said...

sekamar rindu..
ooo..ore klate jugok upenyer..teehee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...