Thursday, December 16, 2010

help me!!!!!!

by google

saya ada masalah dengan dia.saya tak suka masalah ni.betol.sumpah.tak suka!dia memalukan saya.dia ingat dia siapa??huh!mujur dia hanya rambut saya...ekekeke..

errkk..saya betul2 ada masalah rambut gugur ni..serius..tapi takderla sampai nak botak dah..tapi kritikalnya tiap kali sikat rambut..bederai2 lah rambut itu gugur..wuwu..sadis.takkan nak pergi yun nam kot..tak mampu kamek..eyh..betul ker base sarawak beta tuw?kui..kui..


by google

hurrmmm...blogger2 yang baik ati semua comel2 ader experience tak nak elak rambut gugur sekaligus lebatkan rambut..masalah negara ni..kang tak pasal2 cukup tahun jadi macam rambut upin ipin..hahaha..owh tidak!


help me plisss..huk huk..

6 comments:

[S]itie [B]Um [B]Um said...

rambut gugur juga dikaitkan ngan cara pemakanan. amalkan cara hidup sihat...cewah!!! mcm iklan kesihatan.

Redbloodsnow said...

beli syampu or vitamin utk rambut yunk...hehe. actually we share the same problems. rambut zie pun selalu gugur :(

aNaYaNa said...

sitie..

owh..time kasih untuk iklan..hehe..tengah suvive untuk hidup sihat..wuwu..

aNaYaNa said...

zie..

owh really?zie xper rambut gugur pon xper sbb superb comel dah..hik2..

nyway thanxs..nt nak usha vitamin laa utk rambut..

zarifahmr said...

rambut saya pun gugur! even senang diurus tapi masalah nya cepat gugur! helpp me too! ;'(

aNaYaNa said...

zarifahmr..

wuwu..sadis kan?mari sape nak tolong...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...