Friday, November 19, 2010

perjalanan ke universiti kedah

pada suatu hari naim  dan keluarga naim pergi ke unevesiti ayah dan umi naim  kemudian naim pergi  ke kedai yang baru  kemudian    ayah naim bawa naim ke tempat rusa  rusa jantan dan betina   naim bagi  daun pokok kepada   rusa jantan dan betina  selepas itu kami pulang ke rumah tok yam tamat sekian terima  kasih 





hahaha..ok korang..this is not my actual entry..ni anak sedara i la ni..nak gak tulis kat blog tengok ciksu tulis..he3..layankan sajork...

2 comments:

azzey said...

aNaYaNa; ha3....dia teringin gak tu....:)

p/s:slm kenal dari saya...AZZEY....

aNaYaNa said...

hehe..yerla azzey..
ciap soh create blog tok dye..
lawak tol..

~salam kenal manjer2 jugak~~..;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...