Sunday, November 21, 2010

award dari cik anis



first of all thanx untuk cik anis comei for givin' me this beautiful award..eyh silap..beautiful blogger award..eyh..kurang lebeyh same jerk..hehehe..

urm..apa lagi kne buat eyh..taderk paper kot kan cik anis kan?hehehe..saya tak pandae la nak buat2 award ni..nak bagi award pon 1 hal..becoz saya ni seorang pembaca diam..hehehe..kang tetiba bagi award haeart attack kang..hihih..paper pon blog2 yang i folow suma da bestah!

urm..ok 7 hells about yourself /saya:
1) suka tido..
2) tak suka masak../kalo masak tak suka ada orang lain kat dapur..semak!hahaha..awas ko!
3) cepat penat..ni kes malas nak amik supplement la ni..
4) tak suka dengan kerja sekarang..wa3..
5) suka kemas..tapi suka membebel potpet2 bila mengemas..bagus kan?hahaha..
6) suka nyanyi kuat2 suara sumbang mambang bila ujan..kalah katak..hihih..
7) suka layan anak buah giler2 siap main kejar2 dalam umah sekalipon...ciri gadis ayu betol..hiks...

okeh..takat 2 keburukan yang boleh saya dedahkan..nanti memberi ancaman plak kalo lists bebanyak..hehehe..

kawan2 sila la amik award ni kalo ada rasa nak tag sesaper kan..saya xtaw nak tag saper..for me semua adalah terbaik..pening nak pilih2 ni sebab membilang detik nak balik..hihi..
owh..cik anis..awak memang tebaik!sayang kamu!lalalalala...

with 4months nadia natasha..

eyh..i promise nak uplod gamba last entry kan..tapi tak boleyh la..xder card reader..kabel enset ni buat hal lak xleh nak cucuh padam tros pc dibuatnya..ni pon mms ke emel jerk ni sekefim...
nanti2 la yer kalo saya masih ingat..hehehe..



::hari nak hujan..guruh sudae bedentum::

2 comments:

Cik Anis said...

wahhh..da accept..suke2..ok la tu..7 hells yg ok2 jer..takut mmberi ancaman knape?

aNaYaNa said...

hehe..mestila buat cepat2..
teruja..wa3..
sajer jer nak gedik2 tulis catu..
hiksss...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...