Wednesday, November 10, 2010

bila ubat jadi musuh

ehem..ehem..apa kabar blog saya arini yer..cam demam jugak..cam puan dye..huhu..saya demam ni..tapi sekarang da beransur dah..body temperature da stabil..2 ari lepas stat demam..badan lua rasa sejuk lah sangat..smpai ekon pn kne slow giler..tapi kat dalam panas..huuhh..menggeletar je buat keje..tapi tpaksa gak ler datang ofis..sebab xnak mc..haih..baik betul..ececece...
sepatutnya saya xderla kena demam panas yang terpaksa bersweater dalam kadaan panas pun..akan tatapi disebabkan kefobiaanku terhadap encik ubat maka saya tahan la dari makan..lebih rela demam..huhu..waahh..encik ker ubat?anggapla ia encik=lelaki..dats y saya fobia..hihi..xde kaitan..

baru jerk semalam saya makan ubat 2 bijik paracetamol terus ok pagi ni..means badan da tak panas sejuk dah..cuma bangun pagi tekak rasa perit yang amat..arini pon suara da serak2 basah gtu..auw!haha..
lepas makan ubat terus bpeluh2 panas taim nak tido..alhamdulillah SAYA SUDAH SIHAT.:)..
walaupun terpaksa bergigih-gigihan telan panadol 2 bijik=1 jag air..hehe..tipuu..tapi memang banyak minum air..sebab takmo rasa pahit2 kat tekak..eerrrrrrr..huhuhu..

muka orang sembuh dari demam..masih bersweater sebab ekon sejuk kaw2..hehe

korang2 maner2 yang rasa nak demam cepat2 makan ubat eyh..nanti takut melarat..sekian dari doktor tak jadik..wink2..



::terima kasih ALLAH sihatkan saya kembali n beri kekuatan saya makan ubat::

2 comments:

Cik Anis said...

demam ke?siannye..huhu...jgn takut mkn ubat...mmbe selalu mkn ngn roti..die letak dlm roti,lipat2,terus telan,,,hehe..

aNaYaNa said...

owh cik anis..
boleh eyh makan ubat ngan roti?
oo tidaakk..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...