Tuesday, November 16, 2010

adakah dia akan mati????

hukhukhuk...kenapa semua ni terjadi?kenapa?kenapaaaaaa???????
uwaaaaaaaaaa...sangat sedih + geram + benciiiii +aaaahhhh..apa lagi?rasa nak "pekong"(mengikut bahasa ibunda)/baling jer kekasih saya ni..huhu..

adohaiii..pesal la ko pegi rosak meragam buat hal la la ni jugak???kenapa ah henseeetttt???haiih..henset=kekasih..yer memang..itula nyawa..itula intan..itula payung..wlopn saya becinta ngan orang len..
eeeeeeeee..da puas dah on off tapi xnak jugak dye respon..sakit ape ni ah?sakit jantung ehhh?hahaha..henset pon sakit jantung...aduii..janganla menghabiskan wang saku saya tok riper2 kamu..membazir tol la..

sehatla wahai henset..takkan saya nak pakai nset zaman tokong tonggek kat umah tu kot..aiyyaaa..maluu wooo...huhu..

ku berdoa wahai cik puan nokia yang putih gebu itam pon yer gak..hahaha..janganla rosak..nanti saya yang demam..idupla..saya nak sms diaaaaaa ni..xmesej lagik ni..haduuuu..



quote: beginilah nasib diriku yang malang oh Tuhan.......wink..wink..

6 comments:

Khumaera Ismail said...

ingtkn ur pet..upenye anset..hehehe~

Qaseh dalia adelia said...

pekong dinding kuat2 hehe...

aNaYaNa said...

Khumaera..
hehehe..enset pon ley jadik pet kan..hikss..

aNaYaNa said...

qaseh..
hahaha..kejam itu!

Wahidah said...

beli br la sis..hehehe

selamat hari raya haji

aNaYaNa said...

huk2..2pun baru jerk bli bulan 8 ritu..huwaa..
hohoh..
selamat ariraya jugak akak..da lambat..
hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...