Monday, November 8, 2010

parti rai perkahwinan diri sendiri!

haaa..ader saper2 baca paper tak arini?hurmm..tajuk ni dipetik dari harian metro m/s 30 la kot xtulis pulak tapi seblahnya 31..hu2..adohaiii..macam2 la dunia sekarang ni..

pengantin tu namanya Chen Wei-yi,30 tahun..ni kisah kat taipei laa..aritu pun saya dah terbaca kisah macani kat taipei jugak..eyh dyorang ni syok sendiri ker kahwin sorang2???hahaha..nak gelak pun yer jugak..pelik betul la..

tapi menurut Chen Wei-yi ni dia kahwin sensorang tu sebab untuk membuktikan keyakinan kepada diri dan cara beliau menerima apa saja yang ada pada dirinya..lagi menurutnya dia mesti mengahwini diri sendiri sebelum boleh menyayangi dan berkahwin dengan orang lain..

haih..macam2 laa..tapi in my opinion la kan..ni da lebeyh kepada trend dyorang dah macani..sebab bukan sorang yang buat pon..huhu..

harap2 orang kita kat malaysia ni orang melayu orang islam xdekla buat macatu eyh..songsang dah jadiknyer nanti..hehehe..



::nak kahwin...tapi belum cukup besedia::lalalala (^_^)

3 comments:

aNaYaNa said...

da mlas nak paste signature..huhuhu..
ke saper2 taw nk autopublish..wink2..maleh2..

Cik Anis said...

autopost ke?

aNaYaNa said...

yer kot cik anis..tapi signature..bukan entry..huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...