Thursday, February 10, 2011

lunch lauk kenduri



whooaaaaa....sangat bessttt okeh..ni pon terasa lagi kelaparannya..hik3..over ok..tuan kecik tangki besar..makan tak penah nak kenyang..ahak ahak ahak!

seperti biasa bila ada rezeki yang tak harus ditolak maka kita terjah..ni kenduri sambut menantu umah my 2nd bos..bawak balik bini suda beliau yer..sampai tersesat2 daku ngan kezen..carik2 signboard 'morak' tu tak ader..mujur tak sampai ke pengkalan kubur kami..hehehe..siap tanya2 orang lagi..haha..maluuuuuuu..nampak sangat loorr buta jalan..:p




sampai2 terus makan..dah memang time lunch hour kan..nak jumpa pengantin pempuan pon belum sampai..kol 3 nanti..lambat la sangat lagi..maka makanlah kami..lauknya sangat mengujakan perut ok..nak makan lagi dan lagi rasanya...tapiiiii..agak2 la kau yana..kenduri orang kot..hek2..menahan napsu la katanya..




close up nasik yang saya bedal..sikit jer kan saya makan??hik hik..ayam goreng banyak bawang i like,singgang daging yang banyak lemak2 tuh..haih..kecur liur..ulam2..sambal belacan,budu,timun cina..ehh..taktaw eh timun cina?ok..fine tembikai..hehe..semuanya melazatkan..my fevret at ol..ada sayur lemak putih..tapi bukan fevretku kot..lauk tu pun da penuh pinggan..tebal mukaku yang dah memang tebal ini..hak hak hak...


bila bos offer tengok bilik dia..kami apalagi..takkan nak terus balik kan lepas makan..tak sopan la gitu..yang sopannya kita menjadahkan bilik pengantin dulu sebelum balik..hek hek..bos kata semuanya foc sebab kezen2 dia yang hias semua tu..not bad la..simple jer..


aksi2 memerasankan diri macani wajib ada yeww...:p


cik wani my kozen ngan boss ku..baju yang bos pakai tu yang kakak saya n kezen saya ni la yang jahitkan..:p


loyal worker ngan bosnya..hahaha...loyal ker?? duduk renggang2 bertambah sayang...keh3...xleh dekat2 nanti kena gosip..hhooooh?artis ker?..^_~


last sekali gong xi fa chai..hehehe...

gila merah ok mak ngah ni..dahla merah kuning..mati la ada orang kutuk2 saya tadi..saper kutuk2 saya...saya sumpah dia jadi rabbit..hahaha..sebab taun arnab kan..bukan aper saya mood tahun baru cina lagi ni..hek eleyy..cina ker???..huhu..jadi tetiba naik syeikh nak merah jer sokmo..boleyyhhh kannn?...:)

1 comment:

Unknown said...

bestnye pi kenduri..knur pun suka gak bab makan kat kenduri ni anna..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...