Wednesday, February 23, 2011

exboifren saya kembali..

it was a surprise morning today bila tahu2 jer exboifren tiba2 kembali ke pangkuan kan?memang shocking lar..ecece..speaking haku..hik2..xper kita kasi campurla bahasa rojak kita ni..


haaa..ni la dia exboifren saya ..hehehe..walaupun enset ni takla canggih manggih tapi saya sangat sayang dia..yerla beli dengan duit titik peluh woo..murah pun syukurla..janji ado..


dulu kan abang 2690 ni penah rosak..saya penah bersyahdu kat entry ni..dalam bulan 11 haritu la..tapi saya tak penah riper pun ia..letak jer dalam laci..memandangkan encik buah hati bermurah hati tolong belikan enset baru masa tu..maklumla takleh idup kalo tak mesej katanya lah..hehe..




ni lah dia abang merah C1-00 yang encik buah ati belikan...siap ada 2 sim tu..tapi pakai 1 sim maxis jer..sebab tak best la boh 2 sim..setakat ni dah 3bulan ni still ok lagi la..tapi dah calar sana sini dah pon..maklumla i ni pengganas..hahhaaha..sori yang..lenkali beli yang kebal2 ek..kui3..



alhamdulillah dah ok enset tu..skang tengah cas..kat ofis..naikkan bil api ofis..hahaha..kijam!tu pun dah on no celcom kat nset tu..sebelum ni gilir2 on celcom kat nset sabun yang berkurun tu(eh tu pun pemberian orang..hehehe) dengan enset cina yang hidup segan mati tak mau sudah..huhu..


soooooo...sekarang ni enset saya sedang dimadukan...hahahha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...