Thursday, February 24, 2011

tak suka bunyi telefon!

sejak2 jadi admin ni tu lah keje nya..jawab telepon kat opis neh..tak suka taw..memang tak suka jawab telepon ofis..




kat rumah pon sama..memang liat nak jawab tepon kat umah..sebab taktaw saper yang call..almaklumla da terbiasa dengan enset..dahla bunyi dia lantang jer kan..mengganggu betul..kalau kat rumah kena marah jer dengan ma sebab lambat2 jawab fon..hehehehe..




tetapi walapun begitu kerja harus dilaksanakan..nasib baik telefon ni tak selalu berdering..kalo tak ku hempas kau nanti..hahaha..

2 comments:

Myra Jay said...

Tugas Admin/HR camtu la yana, lebih kurang cam receptionist je :)
Kadang bila bunyi kerap tension gak :)

aNaYaNa said...

hahaha..tol tu K.myra..stress kann??bila la nak jadi bos nih..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...