Monday, February 21, 2011

inspirasi di pagi hari..

Assalamua'laikum..

Hello..hello..selamat pagi semua..waahh..arini rajin pulak saya nak berentry pepagi ni yer..da insaf ke haper..heheheh..

Sebenarnya pagi ni rasa positif sangat minda dan pikiran ni..sebab pagi2 lagi tadi dah dapat motivasi kat MHI..ada sape2 tengok tak?saya luper la ape nama doktor yang bagi motivate tu..tapi memang betul2 terkaku gakla daku tengok dan dengar haper yang beliau cakap..sampai abby ngan ally pun speechless teros..hehehe..

Memang tabik spring la kat doktor itu..alaaa..luper nama..dah sambil2 iron baju jer tengoknya tadi..ish..aper2 pun hari ni nak lebih positif dari semalam..buang2 semua sifat negatif..sebab kalau kita berfikiran negatif nanti perkara2 yang negatif mudah dekat dengan kita..

Apa yang kita bagi dekat orang..itu yang kita akan dapat..jadi sentiasalah berbuat baik..cam contoh doktor kata tolong bayarkan tol untuk orang belakang ker hari ni..waaahh..boleh eyh?hehe..mana tau rezeki kita berlipat kali ganda lagi..kaan?so..lets be positif today! ^_^



pssst...arini positif sangat2 sebab dah bedal bekal nasik dagang dari rumah..hehehe..nyum3!

2 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

jom positif! =) dlm islam pun dh ajar kite utk bfikirn positif iaitu = baik sangka =)

Yang comel,

Khumaera Ismail

aNaYaNa said...

yup..betul2..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...