Wednesday, January 5, 2011

tranformasi katenyer

SELAMAT DATANG!

bermuka muka sedih...^_^

kah3..boleh blaa la tuan punyer blog ni..haha..
aper2 pon saya tengah merenovate blog sekian kalinya..tak siap lagi ni..see?kat atas nun xder header lawa2 cam korang lagi..yang lepas tu taknak pakae la dah jauh hati..nak tukar header lain..buat sendiri bodo2 jelaa..huhu..
ataopun saper2 yang baik ati nak bagi header free..kui2..

jatuh ati betul ngan kaler ijao merah..dari dulu jadi idaman untuk weding..gahahaa..idaman jerla..ok lega..sebab dapat buat blog tak nampak serabut sangat..biapon tak sevogue blog2 kamu,kamu dan kamu..janji sodap di mata den..kaaan?:p

5 comments:

Bob Merley said...

selamat berjaya lah!

asfira aminuddin said...

suka la tgk warna background ni. unik! :)

Omar Faruqi said...

gud luck!!!...

aNaYaNa said...

tq bob merley..

tq fyra..unik la sangat..heheee..

thanks omar..

Anonymous said...

Appreciating the time and energy you put into your site and in depth information you present.
It's awesome to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed information.
Wonderful read! I've saved your site and I'm including your RSS
feeds to my Google account.

Stop by my blog post ... cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...