Thursday, January 27, 2011

kurus ke gemok ke pilihan hati?

huhuhu..sentap tak?

hari tu masa K.nani balik kampong time ma g KL aritu,tiba2 saya disapa oleh beliau masa turun g dapur..

"eh,kenapa awak nampak berisi?"

terus terkujat okeh?berani2nya beliau..tapi dalam ati ada taman..ecewah...hola weyh..dah lama mengidam nak kembangkan badan tiba2 disapa begitu terasa auw!ada isi akhirnya...hahaha..heii..korang jangan ingat saya cekeding benor..tak la macam tu..cuma nak gemuukk ciikiiiiit jer..:)..ada gak makhluk macani..heeee..

lepas tu minggu lepas kan kawan saya yang nak kawin tuw balik untuk buat persiapan kawin dia..lepas tu boleh jugak dia menyapa saya dengan manisnya..

"Na..thigh mu nampak besar la"..

omg...ada kah sudah sah saya gomok?haha..

dan lagi semalam masa turun beli roti n eskrim kat kedai runcit ni,kakak tu tegur i yu..

"makan aiskrim arini?tak makan nasik ker"(sambil senyum)

"urm aiskrim je la..dah makan pagi tadi..ni da malas nak kua g beli"

"aah la kan..kedai pon jauh  nak jalan"..(takder jauh nyer..2minit jalan kaki sampae)

"hehe..tu la..malas nak keluar"

"patutla SLIM ajer..".....owhhh...masih ada yang sudi kata i SLIM..time kasih kak..hahaha..


jadi konklusinya tak tahu la korus ke gomuk ker saya ni..dah setaon da tak timbang ringan badan..teehee..ada 1 hari tu pegi mini market kan ada la mesin penimbang tu..tapi siap ada suara gegar2 korang..giler ah..malu la weii nanti kalo ia cakap "anda gemuk!anda gemuk!"hahaha..gasak aaa..




::hari ni baru ok internet..sebab tu tak bersiaran beberapa hari ni..tapi stiiill..jadi silent reader to few blogs yang sempat..hik2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...